Vse prej kot dolgočasno je v teh naših komunikatorskih vrstah javnega sektorja. In še kako močno občutimo vplive nove medijske krajine, v kateri tudi javne institucije postajajo »sam svoj medij«. A ne zmanjka nam inovativnosti, ko snujemo projekte, pa čeprav nas tu in tam omejujejo različne birokratske ovire, kar nedvomno vpliva tudi na naš strokovni razvoj.
Vodja sekcije
Anita Kovačič Čelofiga

Silna kreativnost je potrebna, da sami izpeljemo projekte, »vredne« medijske pozornosti. Tudi mi občutimo s kakšno svetlobno hitrostjo se spreminjajo »piarovski« pristopi, kako se vse bolj in bolj širi spekter orodij in potrebnih znanj za kvalitetno opravljanje našega dela. Če kdaj, potem prav zdaj potrebujemo svoj prostor za izmenjavo izkušenj in mnenj. Za nove ideje, nujno potrebna znanja, poznanstva in morda celo kakšen skupen projekt!
Člani sekcije smo komunikatorji, ki delujemo v organizacijah javnega sektorja (javne in državne uprave, lokalnih skupnosti, organizacij za izvajanje javnih nalog, javnih podjetij ter gospodarskih družb v večinski lasti države). Delujemo v organizacijah javnega prava, ki se zaradi poslanstva opravljanja dejavnosti javnega pomena in uresničevanja javnih interesov ter financiranja dejavnosti iz javnih sredstev precej razlikujejo od organizacij v profitnem sektorju.
Pridružite se nam v Sekciji za komunikatorje v javnem sektorju, ki je svoj prostor v društvu našla že pred 20 leti.