Zahvaljujemo se podpornikom:

“e-SKOJ:
SKOZI IZKUŠNJE BOGATEJŠI”

"e-SKOJ: SKOZI IZKUŠNJE BOGATEJŠI"


Pravijo, da v preizkušnjah zmagaš ali pa se nečesa naučiš. V teh nenavadnih časih nove realnosti, ob jadranju skozi nove in nenavadne okoliščine, so izkušnje še posebej dragocene - saj veste: "Skozi izkušnje smo bogatejši.

24., 25. in 26. november,
od 9.00 do 10.30

24., 25. in 26. november 2020, od 9.00 do 10.30

1. dan:

OKROGLO o lekcijah

Kaj lahko o lekcijah v karieri in življenju povedo komunikatorka, ki deluje v mednarodnem okolju, manager in priznan športnik? Kje so črpali moč in znanje za premagovanje izzivov, kako dobivajo znanje in kako ga delijo? 

Ob okrogli obletnici PRSS ste na okrogli mizi o lekcijah prisluhnili 1. dan konference eSKOJ.

Z nami so bili

Ana Vrečko Grilec

Direktorica komunikacij za tovarne, logistiko in nabavo za evropski, afriški in bližnjevzhodni trg, Goodyear

  • Več

    Svojo kariero je pričela v agenciji Pristop. Leta 2010 se je pridružila podjetju Goodyear Dunlop Sava Tires, kjer je bila sprva odgovorna za področje korporativnih komunikacij v Sloveniji, od 2011 do 2014 pa na območju JV Evrope. Nato je postala direktorica komunikacij za Goodyear v Srednji Evropi v Varšavi in odgovorna za korporativno in interno komuniciranje na 16 trgih. Od leta 2018 je direktorica komunikacij za tovarne, logistiko in nabavo za Goodyear v regiji EMEA.


Lovro Peterlin

Managing direktor A1 Slovenija

  • Več

    Lovro Peterlin se je A1 Slovenija pridružil leta 2017 kot senior direktor prodaje in naročniškega sektorja, junija 2018 pa je prevzel še položaj Managing direktorja. Pred tem je bil od leta 2007 direktor podjetja Linea Directa, sestrskega podjetja Studia Moderna, ki se na 19 trgih vzhodne in srednje Evrope ukvarja s storitvijo klicnih centrov ter prodajo in upravljanjem popolnih nakupnih izkušenj za več kot 350 poslovnih partnerjev. Izkušnje ima tudi iz tujine, saj je kot strateški marketinški svetovalec deloval v Italiji in na Kitajskem.

Peter Kauzer

Kajakaš na divjih vodah in olimpionik

  • Več

    Osvojil je številne naslove, od srebrne medalje v Riu 2016, do zlatih, srebrnih in bronastih medalj na svetovnih in evropskih tekmah. Nazadnje je letos na svetovnem pokalu v Tacnu osvojil srebrno medaljo. Njegova uspešna športna pot pa je bila tudi polna izzivov in lekcij. A pravi: »Če si tak, kot si, nikoli ne moreš zgrešiti.« (Foto: Grega Valančič / Sportida)

Z nami so bili





Ana Vrečko Grilec

Direktorica komunikacij za tovarne, logistiko in nabavo za evropski, afriški in bližnjevzhodni trg, Goodyear

  • Več

    Svojo kariero je pričela v agenciji Pristop. Leta 2010 se je pridružila podjetju Goodyear Dunlop Sava Tires, kjer je bila sprva odgovorna za področje korporativnih komunikacij v Sloveniji, od 2011 do 2014 pa na območju JV Evrope. Nato je postala direktorica komunikacij za Goodyear v Srednji Evropi v Varšavi in odgovorna za korporativno in interno komuniciranje na 16 trgih. Od leta 2018 je direktorica komunikacij za tovarne, logistiko in nabavo za Goodyear v regiji EMEA.


Lovro Peterlin

Managing direktor A1 Slovenija

  • Več

    Lovro Peterlin se je A1 Slovenija pridružil leta 2017 kot senior direktor prodaje in naročniškega sektorja, junija 2018 pa je prevzel še položaj Managing direktorja. Pred tem je bil od leta 2007 direktor podjetja Linea Directa, sestrskega podjetja Studia Moderna, ki se na 19 trgih vzhodne in srednje Evrope ukvarja s storitvijo klicnih centrov ter prodajo in upravljanjem popolnih nakupnih izkušenj za več kot 350 poslovnih partnerjev. Izkušnje ima tudi iz tujine, saj je kot strateški marketinški svetovalec deloval v Italiji in na Kitajskem.

Peter Kauzer

Kajakaš na divjih vodah

in olimpionik

  • Več

    Osvojil je številne naslove, od srebrne medalje v Riu 2016, do zlatih, srebrnih in bronastih medalj na svetovnih in evropskih tekmah. Nazadnje je letos na svetovnem pokalu v Tacnu osvojil srebrno medaljo. Njegova uspešna športna pot pa je bila tudi polna izzivov in lekcij. A pravi: »Če si tak, kot si, nikoli ne moreš zgrešiti.« (Foto: Grega Valančič / Sportida)

Ogled posnetka

Z nami so bili



Ana Vrečko Grilec

Direktorica komunikacij za tovarne, logistiko in nabavo za evropski, afriški in bližnjevzhodni trg, Goodyear

  • Več

    Svojo kariero je pričela v agenciji Pristop. Leta 2010 se je pridružila podjetju Goodyear Dunlop Sava Tires, kjer je bila sprva odgovorna za področje korporativnih komunikacij v Sloveniji, od 2011 do 2014 pa na območju JV Evrope. Nato je postala direktorica komunikacij za Goodyear v Srednji Evropi v Varšavi in odgovorna za korporativno in interno komuniciranje na 16 trgih. Od leta 2018 je direktorica komunikacij za tovarne, logistiko in nabavo za Goodyear v regiji EMEA.


Lovro Peterlin

Managing direktor A1 Slovenija

  • Več

    Lovro Peterlin se je A1 Slovenija pridružil leta 2017 kot senior direktor prodaje in naročniškega sektorja, junija 2018 pa je prevzel še položaj Managing direktorja. Pred tem je bil od leta 2007 direktor podjetja Linea Directa, sestrskega podjetja Studia Moderna, ki se na 19 trgih vzhodne in srednje Evrope ukvarja s storitvijo klicnih centrov ter prodajo in upravljanjem popolnih nakupnih izkušenj za več kot 350 poslovnih partnerjev. Izkušnje ima tudi iz tujine, saj je kot strateški marketinški svetovalec deloval v Italiji in na Kitajskem.

Peter Kauzer

Kajakaš na divjih vodah

in olimpionik

  • Več

    Osvojil je številne naslove, od srebrne medalje v Riu 2016, do zlatih, srebrnih in bronastih medalj na svetovnih in evropskih tekmah. Nazadnje je letos na svetovnem pokalu v Tacnu osvojil srebrno medaljo. Njegova uspešna športna pot pa je bila tudi polna izzivov in lekcij. A pravi: »Če si tak, kot si, nikoli ne moreš zgrešiti.« (Foto: Grega Valančič / Sportida)

Ogled posnetka

2. Dan:

DIGITALNO iz prve roke

Kaj se blagovni znamki lahko pripeti na družbenih medijih, kako to preživeti in predvsem, kako iz spodrsljajev zrasti?
Predvsem pa, kaj lahko komunikatorji naredimo, da se na krizne situacije pripravimo pravočasno?

Sreda, 25. novembra, je prinesla dve predavanji – o zgodah in nezgodah digitalnih kampanj ter zanimiv primer kriznega komuniciranja iz tujine.
Del 2. dne e-SKOJ bo v angleškem jeziku.

2. dan: DIGITALNO iz prve roke

Kaj se blagovni znamki lahko pripeti na družbenih medijih, kako to preživeti in kako iz spodrsljajev zrasti.
Pa tudi, kaj lahko komunikatorji naredimo, da se na krizne situacije pripravimo, da lahko ukrepamo, ko nas ta zadane kot vihar.

Sreda, 25. novembra, je prinesla dve predavanji – o zgodah in nezgodah digitalnih kampanj ter zanimiv primer kriznega komuniciranja iz tujine.
Eno predavanje in klepet s predavateljicama bo v angleškem jeziku.

Predavateljici



Milena Jakovljevič

Strateška direktorica, DROM agency

  • Kako slišati in upoštevati družbeni kontekst?

    Kdor dela, dela tudi napake. Vendar, včasih je oder globalen in so napake v komunikaciji na očem celemu svetu. Ogledali si bomo primere praks v oglaševanju, ki so povsem zgrešile ali narobe prebrale družbeni trenutek, okolje in kontekst, ter pogledali, kako se lahko iz tega čim več naučimo.


    Tako pri delu kot v življenju se Milena polni z odkrivanjem novih, nekonvencionalnih poti. Eno od drznejših je ubrala že pri 26 letih, ko je začela soustvarjati zgodbo svoje agencije. V digitalnem vesolju pilotira med strateškim in kreativnim polom, za svoje delo je prejela številne nagrade.


Aoife Clarke

Vodja področja korporativnega komuniciranja in marketinga, Lidl Irska & Severna Irska

  • Predavanje: In the eye of a storm (V središču viharja)

    In 2018 a huge weather snow storm hit Ireland which resulted in Lidl having to shut all stores

    nationwide, for the first time in its history. The business crisis management procedure was

    activated but the main crisis topic quickly changed from the storm to a serious situation

    where a Lidl store was looted, vandalised and destroyed. This presentation will take you

    through the timeline and how the company responded to this unexpected event.


    Leta 2018 je Irsko zajel snežni vihar, zaradi česar je moral prvič v svoji zgodovini Lidl Irska

    zapreti svoje trgovine po vsej državi. Sprožen je bil protokol kriznega upravljanja, ki pa se je

    kmalu z viharja preusmeril na resno situacijo, saj so nepridipravi v tem času eno od Lidlovih

    trgovin izropali, vandalizirali in uničili. Predstavitev resničnega primera upravljanja krizne situacije nas bo popeljala skozi časovnico dogodkov in reakcij podjetja na to povsem

    nepredvideno situacijo.


    Aoife Clarke je vodja komunikacij v Lidlu Irska & Severna Irska, kjer trenutno vodi tudi

    marketinški oddelek. Podjetju se je priključila leta 2008, kjer je poskrbela za razvoj odnosov z

    javnostmi znotraj podjetja z oblikovanjem internega komuniciranja, družbenih medijev,

    korporativne družbene odgovornosti, dogodkov itd.


    *Predavanje bo v angleščini.

Ogled posnetka

Predavateljici

Milena Jakovljevič

Strateška direktorica, DROM agency

  • Kako slišati in upoštevati družbeni kontekst?

    Kdor dela, dela tudi napake. Vendar, včasih je oder globalen in so napake v komunikaciji na očem celemu svetu. Ogledali si bomo primere praks v oglaševanju, ki so povsem zgrešile ali narobe prebrale družbeni trenutek, okolje in kontekst, ter pogledali, kako se lahko iz tega čim več naučimo.


    Tako pri delu kot v življenju se Milena polni z odkrivanjem novih, nekonvencionalnih poti. Eno od drznejših je ubrala že pri 26 letih, ko je začela soustvarjati zgodbo svoje agencije. V digitalnem vesolju pilotira med strateškim in kreativnim polom, za svoje delo je prejela številne nagrade.

Aoife Clarke

Vodja področja korporativnega komuniciranja in marketinga, Lidl Irska & Severna Irska

  • Predavanje: In the eye of a storm (V središču viharja)

    In 2018 a huge weather snow storm hit Ireland which resulted in Lidl having to shut all stores

    nationwide, for the first time in its history. The business crisis management procedure was

    activated but the main crisis topic quickly changed from the storm to a serious situation

    where a Lidl store was looted, vandalised and destroyed. This presentation will take you

    through the timeline and how the company responded to this unexpected event.


    Leta 2018 je Irsko zajel snežni vihar, zaradi česar je moral prvič v svoji zgodovini Lidl Irska

    zapreti svoje trgovine po vsej državi. Sprožen je bil protokol kriznega upravljanja, ki pa se je

    kmalu z viharja preusmeril na resno situacijo, saj so nepridipravi v tem času eno od Lidlovih

    trgovin izropali, vandalizirali in uničili. Predstavitev resničnega primera upravljanja krizne situacije nas bo popeljala skozi časovnico dogodkov in reakcij podjetja na to povsem

    nepredvideno situacijo.


    Aoife Clarke je vodja komunikacij v Lidlu Irska & Severna Irska, kjer trenutno vodi tudi

    marketinški oddelek. Podjetju se je priključila leta 2008, kjer je poskrbela za razvoj odnosov z

    javnostmi znotraj podjetja z oblikovanjem internega komuniciranja, družbenih medijev,

    korporativne družbene odgovornosti, dogodkov itd.


    *Predavanje bo v angleščini.

Predavateljici



Milena Jakovljevič

Strateška direktorica, DROM agency

  • Kako slišati in upoštevati družbeni kontekst?

    Kdor dela, dela tudi napake. Vendar, včasih je oder globalen in so napake v komunikaciji na očem celemu svetu. Ogledali si bomo primere praks v oglaševanju, ki so povsem zgrešile ali narobe prebrale družbeni trenutek, okolje in kontekst, ter pogledali, kako se lahko iz tega čim več naučimo.


    Tako pri delu kot v življenju se Milena polni z odkrivanjem novih, nekonvencionalnih poti. Eno od drznejših je ubrala že pri 26 letih, ko je začela soustvarjati zgodbo svoje agencije. V digitalnem vesolju pilotira med strateškim in kreativnim polom, za svoje delo je prejela številne nagrade.


Aoife Clarke

Vodja področja korporativnega komuniciranja in marketinga, Lidl Irska & Severna Irska

  • Predavanje: In the eye of a storm (V središču viharja)

    In 2018 a huge weather snow storm hit Ireland which resulted in Lidl having to shut all stores

    nationwide, for the first time in its history. The business crisis management procedure was

    activated but the main crisis topic quickly changed from the storm to a serious situation

    where a Lidl store was looted, vandalised and destroyed. This presentation will take you

    through the timeline and how the company responded to this unexpected event.


    Leta 2018 je Irsko zajel snežni vihar, zaradi česar je moral prvič v svoji zgodovini Lidl Irska

    zapreti svoje trgovine po vsej državi. Sprožen je bil protokol kriznega upravljanja, ki pa se je

    kmalu z viharja preusmeril na resno situacijo, saj so nepridipravi v tem času eno od Lidlovih

    trgovin izropali, vandalizirali in uničili. Predstavitev resničnega primera upravljanja krizne situacije nas bo popeljala skozi časovnico dogodkov in reakcij podjetja na to povsem

    nepredvideno situacijo.


    Aoife Clarke je vodja komunikacij v Lidlu Irska & Severna Irska, kjer trenutno vodi tudi

    marketinški oddelek. Podjetju se je priključila leta 2008, kjer je poskrbela za razvoj odnosov z

    javnostmi znotraj podjetja z oblikovanjem internega komuniciranja, družbenih medijev,

    korporativne družbene odgovornosti, dogodkov itd.


    *Predavanje bo v angleščini.

3. dan

COVID-19 in kaj smo se naučili?

Četrtek, 26. novembra, smo začeli s predstavitvijo treh najboljših komunikacijskih praks, ki se bodo prijavile na e-SKOJ natečaj in jih
zbiramo vse do 10. novembra na www.piar.si. 

Nato bomo prevetrili lekcije, ki jih je v komunikacijske vode prinesla epidemija. Kako smo se morali prilagoditi in zakaj ter, ali bo kdaj sploh še, kot je bilo?

Ogled posnetka

3. dan: COVID-19 in kaj smo se naučili?

Četrtek, 26. novembra, smo začeli s predstavitvijo treh najboljših komunikacijskih praks, ki so se prijavile na e-SKOJ natečaj.

Nato smo prevetrili lekcije, ki jih je v komunikacijske vode prinesla epidemija.
Kako smo se morali prilagoditi in zakaj ter, ali bo kdaj sploh še, kot je bilo?

Z nami sta bila

Nataša Houmark

Direktorica HR v Johnson & Johnson

  • Več

    Nataša Houmark ima 20-letne izkušnje vodenja področja upravljanja s človeškimi viri v mednarodnih poslovnih okoljih: Imperial Tobacco, Sparkasse, Poclain Hidraulics, Goodyear,

    Johnson & Johnson.

Prof. Dr. Dejan Verčič

Redni profesor, predstojnik Oddelka za komunikologijo in vodja Centra za marketing in odnose z javnostmi na FDV UL, partner v družbi Herman &

partnerji

  • Več

    Dr. Dejan Verčič je podjetnik, svetovalec, raziskovalec, predavatelj in avtor. Ustanovil je

    slovensko nacionalno tiskovno agencijo – STA. Doktoriral na LSE. Fulbright na SDSU.

Ogled posnetka

Z nami sta bila

Nataša Houmark

Direktorica HR v Johnson & Johnson

  • Več

    Nataša Houmark ima 20-letne izkušnje vodenja področja upravljanja s človeškimi viri v mednarodnih poslovnih okoljih: Imperial Tobacco, Sparkasse, Poclain Hidraulics, Goodyear,

    Johnson & Johnson.

Prof. Dr. Dejan Verčič

Redni profesor, predstojnik Oddelka za komunikologijo in vodja Centra za marketing in odnose z javnostmi na FDV UL, partner v družbi Herman &

partnerji

  • Več

    Dr. Dejan Verčič je podjetnik, svetovalec, raziskovalec, predavatelj in avtor. Ustanovil je

    slovensko nacionalno tiskovno agencijo – STA. Doktoriral na LSE. Fulbright na SDSU.

Z nami sta bila

Nataša Houmark

Direktorica HR v Johnson & Johnson

  • Več

    Nataša Houmark ima 20-letne izkušnje vodenja področja upravljanja s človeškimi viri v mednarodnih poslovnih okoljih: Imperial Tobacco, Sparkasse, Poclain Hidraulics, Goodyear,

    Johnson & Johnson.

Prof. Dr. Dejan Verčič

Redni profesor, predstojnik Oddelka za komunikologijo in vodja Centra za marketing in odnose z javnostmi na FDV UL, partner v družbi Herman &

partnerji

  • Več

    Dr. Dejan Verčič je podjetnik, svetovalec, raziskovalec, predavatelj in avtor. Ustanovil je

    slovensko nacionalno tiskovno agencijo – STA. Doktoriral na LSE. Fulbright na SDSU.

Ogled posnetka

TEHNIČNI NASVETI 


Konferenco e-SKOJ omogoča MeetPoint z integracijo platforme Zoom.
  • Sem udeleženec, ali se me lahko sliši in vidi?

    Ne, saj bo e-SKOJ potekal v okolju Zoom webinar, ki udeležencem oziroma gledalcem onemogoča oddajanje videa in zvoka. Ko vas bo vaša naprava vprašala, če ji dovolite uporabo zvoka in videa, se bo to zgodilo predvsem zato, da boste lahko slišali in videli predavatelje na okrogli nizi. Skrb, da bi "vskočili v sliko" kot se to zgodi na sestankih, je odveč. Vaša izkušnja bo kot bi gledali TV prenos. 

  • Kako lahko zastavim vprašanje?

    Svoje vprašanje lahko zapišete v okence Chat. Če želite, da ga vidijo vsi (predavatelji in udeleženci), na spustnem seznamu pred objavo vprašanja izberite "To: all panelists and attendees".  


    Omogočili bomo zastavljanje vprašanj z dvigom rok - Raise Hand. V tem primeru boste, ko bo čas za vaše vprašanje, dobili možnost, da ga zastavite "v eter" kot na radiu. Tehnični moderator vam bo tik pred tem omogočil oddajanje zvoka, moderatorka pa vas bo pozvala, da svoje vprašanje poveste na glas. 


  • Kaj je še dobro vedeti pred začetkom konference e-SKOJ?

    Za ogled in sodelovanje ne potrebujete uporabniškega računa, saj lahko konferenco spremljate v spletnem brskalniku.


    Priporočamo, da si za najboljšo uporabniško izkušnjo na vaš računalnik naložite zadnjo različico programa Zoom Client for Meetings.


    V kolikor vam korporativne usmeritve ali varnostne nastavitve vaše organizacije ne omogočajo uporabe Zooma, za povezavo na splet uporabite mobilno omrežje in/ali se na konferenco dodatno prijavite z zasebnim e-naslovom.


    Dodatna navodila za udeležbo na Zoom webinarju v angleškem jeziku.